Жителі Харкова та області масово звертаються до ТОВ «Харківгаз Збут» з проханням повернути кошти, які вони переплатили компанії. Про це повідомили в пресслужбі ТОВ «Харківгаз Збут».
Справа в тому, що з 1 травня 2022 року після автоматичного переведення побутових споживачів «Харківгаз Збут» до ГК «Нафтогаз України», гроші багатьох уже колишніх клієнтів компанії залишилися на рахунках «Харківгаз Збуту». І їх неможливо автоматично перерахувати за газ новому постачальнику палива. Однак в компанії готові повернути кошти і пояснили, як це потрібно зробити.
«Якщо на Вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Харківгаз Збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 року, враховано переплату або кошти були помилково зараховані на наш рахунок, Вам необхідно надіслати нам письмову заяву про повернення цих коштів. », - говориться у повідмленні.
До заявки необхідно додати:
- копію паспорта (1-6 сторінок),
- ідентифікаційний код,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, що повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи необхідно надіслати на поштову адресу: м. Харків, вул. Петра Болбочана, 54.
В «Харківгаз Збут» зазначили, що на копіях документів потрібно зробити відмітку («За оригіналом»), а також поставити підпис, ПІБ власника документа та дату.
Також підписану заяву та документи можна надіслати на електронну пошту contact@khgaszbut.com.ua. Однак у цьому випадку заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені печаткою/завірені печаткою з використанням електронного підпису (ЕЦП).
«Такі вимоги до документів висунуто в Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг»», - говориться у повідомленні.
В компанії також зазначили, що на даний час між «Харківгаз Збут» та ТОВ «ГК «Нафтогаз України» відсутній узгоджений механізм автоматичного переказу коштів з особових рахунків споживачів від старого постачальника газу до нового.
Нагадаємо, ВАТ «Харківгаз Збут» станом на 8 липня 2022 року повернув своїм побутовим споживачам 445,3 тисяч гривень переплат та помилково сплачених у травні коштів за спожитий природний газ.
Усім побутовим клієнтам АТ «Харківгаззбут», а це 950 тисяч домогосподарств, тимчасово змінили постачальника газу. Усі вони автоматично переведені на постачальника останньої надії (ППН).
Раніше «Город Х» писав, що 9 мільйонів побутових споживачів Харківщини та ще 14 регіонів України автоматично перейшли до нового постачальника газу – «Нафтогаз України».