"Дзвінок із банку". Як не залишитися без грошей

7379
Вам зателефонував невідомий і говорить, що він працівник банківської установи? Як відрізнити дзвінок банку від шахрайської схеми?

Головне управління Нацполіції в Харківській області надало рекомендації, як не потрапити на гачок шахраїв. 

По-перше, фінансові установи відмовилися від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами. Банк ніколи не запитує номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі що надходять в SMS. Тому, якщо дзвонить невідомий та намагається з'ясувати ці дані - це спроба шахрайства.

Пам’ятайте, що конфіденційні дані щодо ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть банківським працівникам. Надійно зберігайте та не розголошуйте свій пін-код. Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.

Ніколи не встановлюйте жодних програм чи додатків з функціоналом віддаленого доступу на прохання осіб, що телефонують та представляються банківськими співробітниками. Не виконуйте USSD-команди на прохання осіб, що телефонують та представляються банківськими співробітниками.

За жодних обставин не переказуйте ваші кошти на будь-які інші рахунки та рахунки третіх осіб на прохання людей, що телефонують та представляються банківськими співробітниками. Увімкніть смс-інформування стосовно операцій з платіжною карткою. Встановіть індивідуальні ліміти на операції з вашою платіжною карткою. 

Якщо ви зрозуміли, що випадково розкрили персональні дані вашої картки шахраям або по вашому рахунку проходять підозрілі операції – негайно заблокуйте картку та доступ до інтернет-банкінгу, зателефонувавши до банку. Повідомляйте про злочини до поліції за номером 102.

Читайте також: