Українська асоціація маркетингу запрошує взяти участь у стратегічній сесії щодо європейських підходів та практик маркетингового регулювання захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування.
Захід відбудеться в онлайн-форматі 30 травня з 12:00 до 18:00. Участь безкоштовна.
Щоб отримати запрошення, потрібно зареєструватися за посиланням: https://forms.gle/vbs8eaqGkE2Rn7zd7
Захід буде корисним для компаній, які комунікують та просувають харчові продукти, зазначили організатори.
Маркетологи, рекламісти, юристи, зможуть:
- ⇒ отримати досвід європейських практик саморегулювання маркетингу на ринку харчових продуктів з фокусом на права дітей та підлітків;
- ⇒ отримати інформацію щодо розробки і провадження коректної комунікаційно-рекламної підтримки просування харчових продуктів на українському та європейському ринку;
- ⇒ можливість впливати і бути обізнаним щодо змін, які будуть запропоновані у Національну програму наближення законодавства України до актів права ЄС.
Серед спікерів: представники Європейського альянсу зі стандартів реклами (EASA) та Світової федерації рекламодавців (WFA).
Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».