Споживачі АТ "Харківміськгаз", яке перейшло до групи НАК "Нафтогаз України", стали клієнтами "Нафтогазу". Наразі сервіси "Харківміськгазу" недоступні. Тому жителі Харкова не зможуть передавати показники лічильника газу звичним способом, зокрема, через кабінет служби "104".
Передавати показання лічильників клієнти АТ «Харківміськгаз» з 1 по 5 число кожного місяця можуть напряму «Нафтогазу» наступними способами:
- • на сайті gas.ua;
- • у чатботах Viber і Telegram
- • за телефонами:
- · 066-300-2-888 (Vodafone)
- · 098-300-2-888 (Kyivstar)
- · 093-300-2-888 (Lifecell)
Також можна звертатися у центри обслуговування абонентів:
- • Гімназійна набережна, 18А, м. Харків
- (тел.: 0678475587; 0678475619; 0678475641 – дзвінки, Viber, Telegram, WhatsApp з 8:30 до 17:00);
- • проспект Архітектора Альошина, 5, м. Харків
- (тел.: 0678475668; 0678475671; 0678475672 – дзвінки, Viber, Telegram, WhatsApp з 8:30 до 17:00);
- • вулиця Академіка Павлова, 120, м. Харків
- (тел.: 0678475674; 0678475677; 0678475686; 0678475688 – дзвінки, Viber, Telegram, WhatsApp з 8:30 до 17:00).
Нагадаємо, усім побутовим клієнтам АТ «Харківгаззбут», а це 950 тисяч домогосподарств, у змінили постачальника газу. Усі вони автоматично переведені на постачальника останньої надії (ППН).
Підписуйтесь на наш Телеграм-канал: GX - Новини Харкова