Для коректного зарахування сплачених коштів за розподіл газу споживач має обов’язково вказувати свої ПІБ, номер особового рахунку та адресу. Платежі, що не містять інформації з даними платника або містять помилкові дані ідентифікуються як «нез’ясований платіж». Про це повідомили в Харківській філії ГАЗМЕРЕЖІ.
Що робити коли сплачені кошти споживача, не зараховані на особовий рахунок:
- 1. Написати заяву від імені платника на зарахування оплачених коштів на вказаний особовий рахунок.
- 2. Додати копію платіжки, копію паспорту та ідентифікаційного коду заявника.
- 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або передати менеджерам ЦОК.
- 4. Після отримання заяви, спеціалісти Газмереж перевіряють інформацію, ідентифікують платіж та зараховують кошти на особовий рахунок споживача.
Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів для звернень споживачів:
- Дергачівський
- (097) 054 65 85
- contactDER@khgas.naftogaz.com або contactDER.kh@grmu.com.ua
- Зміївський
- (067) 673 32 67
- contactZMI@khgas.naftogaz.com або contactZMI.kh@grmu.com.ua
- Красноградський
- (067) 503 07 47
- (067) 571 38 46
- contactKRA@khgas.naftogaz.com або contactKRA.kh@grmu.com.ua
- Куп‘янський
- (067) 551 37 31
- (067) 551 26 92
- contactKUP@khgas.naftogaz.com або contactKUP.kh@grmu.com.ua
- Мереф‘янський
- (067) 654 64 77
- contactMER@khgas.naftogaz.com або contactMER.kh@grmu.com.ua
- Чугуївський
- (098) 712 69 57
- contactCHU@khgas.naftogaz.com або contactCHU.kh@grmu.com.ua
Нагадаємо, з 1 липня 2023 року розподіл газу на території Харківської області забезпечує Харківська філія «Газмережі». Послуги від національного оператора отримують близько 450 тисяч родин області. Як платити за доставку газу - читайте тут.
Як укласти договір розподілу газу з новим Оператором ГРМ – Харківською філією «Газмережі» - читайте тут.