З 1 липня 2023 року, згідно з Постановою НКРЕКП від 28.06.2023 № 1131, функції Оператора газорозподільних мереж у Харківській області покладено на ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Для отримання послуги від нового Оператора ГРМ, споживачі природного газу отримають інформаційний лист та заяви-приєднання до умов Типового публічного договору розподілу природного газу з Харківською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Відповідний пакет документів буде направлений клієнтам Газмереж разом з рахунками за розподіл газу у липні.
Покрокова інструкція заповнення заяви-приєднання до типового договору:
- • знайдіть документ на внутрішньому боці платіжки;
- • перевірте актуальність даних, зазначених у заяві-приєднання, по вашому домоволодінню;
- • поставте свій підпис у відповідному полі заяви-приєднання;
- • поверніть її будь-яким зручним способом до Харківської філії «Газмережі»:
- • залиште у центрах обслуговування клієнтів абодільницях Харківської філії «Газмережі»;
- • передайте контролеру під час його візиту до вашої оселі;
- • надішліть на поштову адресу підрозділів Харківської філії «Газмережі»:
- - м. Дергачі, вул. Культури 100а, 62300 (Дергачівське УЕГГ);
- - м. Зміїв, Таранівське шосе 1а, 63403 (Зміївське УЕГГ);
- - м. Красноград, вул. Преображенська 5, 63304 (Красноградське УЕГГ);
- - м. Ізюм, вул. Різдвяна 2, 64300 (Куп’янське УЕГГ);
- - м. Мерефа, вул. Дніпровська 273, 62472 (Мереф’янське УЕГГ);
- - м. Чугуїв, вул. Есхарівська 8, 63506 (Чугуївське УЕГГ);
- - м. Харків, вул. Безлюдівська 1, 61109 (Головний офіс Харківської філії «Газмережі»).
Якщо дані клієнта, зазначені у заяві-приєднання потребують корегування, споживач газу може звернутись до фахівців центру обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі».
Якщо ви зараз не маєте змоги отримати заяву-приєднання фізично, бо, наприклад, тимчасово не мешкаєте у домоволодінні, документ все одно можна отримати.
Для цього необхідно:
- • написати на Харківську філію «Газмережі» заявку на отримання документів на свою електронну адресу;
- • у заяві вказати номер особового рахунку, ПІБ, поштову, електронну адресу;
- • підписати заяву на отримання документів;
- • зробити фотокопію заяви, паспорту та ідентифікаційного коду та відправити на електронну адресу центру обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі».
Фахівці центру обслуговування сформують документи і надішлють їх на електронну адресу заявника.
Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів для звернень споживачів:
- Дергачівський
- (097) 054 65 85
- contactDER@khgas.naftogaz.com або contactDER.kh@grmu.com.ua
- Зміївський
- (067) 673 32 67
- contactZMI@khgas.naftogaz.com або contactZMI.kh@grmu.com.ua
- Красноградський
- (067) 503 07 47
- (067) 571 38 46
- contactKRA@khgas.naftogaz.com або contactKRA.kh@grmu.com.ua
- Куп‘янський
- (067) 551 37 31
- (067) 551 26 92
- contactKUP@khgas.naftogaz.com або contactKUP.kh@grmu.com.ua
- Мереф‘янський
- (067) 654 64 77
- contactMER@khgas.naftogaz.com або contactMER.kh@grmu.com.ua
- Чугуївський
- (098) 712 69 57
- contactCHU@khgas.naftogaz.com або contactCHU.kh@grmu.com.ua
Нагадаємо, з 1 липня 2023 року розподіл газу на території Харківської області забезпечує Харківська філія «Газмережі». Послуги від національного оператора отримують близько 450 тисяч родин області. Як платити за доставку газу - читайте тут.