Кошти за доставку газу не надійшли на особовий рахунок: що робити та куди звертатися мешканцям Харківщини

2856

Для коректного зарахування сплачених коштів за розподіл газу споживач має обов’язково вказувати свої ПІБ, номер особового рахунку та адресу. Платежі, що не містять інформації з даними платника або містять помилкові дані ідентифікуються як «нез’ясований платіж». Про це повідомили в Харківській філії ГАЗМЕРЕЖІ.

Що робити коли сплачені кошти споживача, не зараховані на особовий рахунок:

  1. 1. Написати заяву від імені платника на зарахування оплачених коштів на вказаний особовий рахунок.
  2. 2. Додати копію платіжки, копію паспорту та ідентифікаційного коду заявника.
  3. 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або передати менеджерам ЦОК.
  4. 4. Після отримання заяви, спеціалісти Газмереж перевіряють інформацію, ідентифікують платіж та зараховують кошти на особовий рахунок споживача.

Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів для звернень споживачів:

Нагадаємо, з 1 липня 2023 року розподіл газу на території Харківської області забезпечує Харківська філія «Газмережі». Послуги від національного оператора отримують близько 450 тисяч родин області. Як платити за доставку газу - читайте тут

Як укласти договір розподілу газу з новим Оператором ГРМ – Харківською філією «Газмережі» - читайте тут.

Читайте також: