А ви знали? Цього дня, 20 лютого, в 1909 році у Харкові обговорювалося питання створення приміського трамвая.
Електричний трамвай мав з'єднати дачні місця з містом. Міністерство шляхів сполучення в особі управління Південних залізниць підтримало думку про влаштування приміського трамвая, що скоротило б кількість дачних поїздів, які були збитковими.
У Харкові пунктом відправлення мала стати Торгова площа. Далі шлях мав проходити Греківською вулицею на Основу, потім на селище «Липовий гай» з гілкою на Рижів, потім на Покотилівку, селища Високий, Зелений Гай, Південний. Маршрут мав закінчуватися біля Люботина, де було запропоновано влаштувати щось на кшталт ротонди для гулянь з музикою та іншими розвагами.
Проїзна плата мала скласти по три чверті копійки з версти та п'ять копійок за кожен квиток. Проїзд до Люботина коштував би 25 копійок, стільки ж, скільки проїзд залізницею.
Однак цей масштабний проєкт залишився нереалізованим.
Історичний факт: у Харкові задумали масштабний транспортний проєкт
1473
Цікаві факти з історії міста.
Читайте також:
- На Харківщині ворог активізує спроби наступальних дій за підтримки авіації: де українські воїни стримують окупантів на 13 жовтня
- 12 жовтня в історії Харкова: народився відомий перекладач та публіцист (фото, відео)
- 12 жовтня в історії Харкова: народився відомий вчений
- Біль, відчай, любов і надія кожної української родини у виставі харківців (фото, відео)
- На Харківщині ворог активізує спроби наступальних дій за підтримки авіації: де українські воїни стримують окупантів на 12 жовтня
- Оприлюднено графік знеструмлення в Харкові та області з 12 по 18 жовтня