У компанії нагадали, що побутовим споживачам показники лічильників треба передати протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця). Таким чином показники за жовтень необхідно передати у період з 30 жовтня до 3 листопада включно.
Як передати показання лічильника електроенергії:
• банер "Передача показів лічильника" на сайті АТ "Харківобленерго", при натисканні якого потрібно ввести дванадцятизначний особовий рахунок та покази засобу обліку;
• мобільний додаток "Харенерго";
• особистий кабінет на сайті АТ "Харківобленерго";
• Viber-бот. Щоб знайти чат-бот, потрібно відкрити додаток Viber, натиснути кнопку "Додати контакт" та відсканувати QR-код на сайті АТ "Харківобленерго". Після вибору боту треба слідувати підказкам;
• Telegram-бот. Відкрити додаток Telegram, у рядку “Пошук” набрати латинськими символами KharkivOblEnergobot або @Kooz2bot (без пробілів) та обрати потрібний канал. Після вибору боту відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку “Start”;
• кол-центр АТ "Харківобленерго". Кол-центр працює щоденно та цілодобово. Номери телефонів для передачі показів засобу обліку: 057-34-24-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 050-05-40-413. Покази лічильника можна передати без з'єднання з оператором, через голосове меню самообслуговування.
Юридичним особам звіти за спожиту електричну енергію або інформацію стосовно споживання електричної енергії необхідно направити за допомогою Telegram або на електронні адреси. Детальніше за посиланням: https://www.oblenergo.kharkov.ua/consumers/yuridicheskim-licam-distancionnoe-obsluzhivanie
Якщо ж не повідомити в "Харківобленерго" про показники лічильника, то плату за електроенергію буде нараховано на основі середньодобового, а не фактичного споживання.