Мешканці Харкова та області більше не зможуть платити за електроенергію через мобільний застосунок

4657

ПрАТ “Харківенергозбут” розірвало договір з автором та розробником мобільного застосунку “Харенерго”. Відтепер мешканці Харкова та області більше не зможуть користуватися цим застосунком для передачі показань лічильника та плати за електроенергію.

Як повідомляється на офіційному сайті ПрАТ “Харківенергозбут”, приводом для ухвалення такого рішення стала велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу застосунку “Харенерго”, а також впровадження розробником неузгоджених нововведень: реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо.

Для проведення оплат без комісії можна користуватися терміналами самообслуговування City24. З картою розташування терміналів City24 можна ознайомитись за посиланням: https://city24.ua/map .

Також можна сплатити через системи електронних платежів наших банків-партнерів:

Передати показники лічильника оператору системи розподілу АТ “Харківобленерго” як завжди можна:

  • ⇒ через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;
  • ⇒ безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”: https://www.oblenergo.kharkov.ua/uk/pokaz;
  • ⇒ за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413.

Також передати показники лічильника можна за допомогою кол-центру “Харківенергозбут” за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.

Читайте також: