Неналежна поведінка продавця в магазині: як діяти

8019

Під час здійснення покупок у магазині можна зіштовхнутись з ситуацією, коли продавець поводиться грубо. Такі випадки залишають негативний слід і враження від покупки, а також порушують ваші права як споживача. Адже слід пам’ятати, що кожен покупець має право на якісне обслуговування, безпеку та поважне ставлення до своєї особи.

Згідно з пунктом другим частини четвертої статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів», агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає чи може вплинути на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції, у т. ч. і вживання образливих або загрозливих висловів.

У Головному управлінні Держспоживслужбі в Харківській області розповіли, як діяти в подібній ситуації:

  1. 1. Надати відгук на офіційному сайті магазину або інших платформах, куди люди можуть зазирнути перед покупкою;
  2. 2. Поскаржитися керівництву магазину та написати заяву-скаргу, складену на ім'я суб’єкта господарювання торгової точки;
  3. 3. Звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області: gudpss@kh-consumer.gov.ua (щоб подати звернення, слід вказати свої дані: прізвище, ім’я та по батькові, адресу, суть питання та найменування суб’єкта господарювання і його адресу).