З 1 липня поточна оплата за розподіл газу здійснюється споживачами на рахунок оператора мереж – Харківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України». У випадку, коли при оформленні платежу були допущені помилки або неточності, сплачена сума не зарахується на особовий рахунок споживача. Про це повідомили у пресслужбі підприємства.
Як виправити ситуацію із помилками споживачам, чий особовий рахунок розпочинається із цифр 132…
Варіант 1. Кошти помилково перераховані споживачем на рахунок іншої організації:
- 1. Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти.
- 2. Додати до заяви: копію паспорта, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача.
- 3. Передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково перераховано кошти.
Варіант 2. Кошти помилково сплатили на рахунок іншої філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»:
- 1. Написати заяву на пошук оплачених коштів та зарахування їх на особовий рахунок споживача Харківської філії «Газмережі».
- 2. Додати до заяви: копію паспорта, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату
- 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
- 4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.
Варіант 3. При оформленні платежу не вказані дані споживача або вказані з помилками (особовий рахунок, адреса):
- 1. Написати заяву на зарахування оплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів.
- 2. Додати копію платіжки, копію паспорта та ідентифікаційного коду.
- 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
- 4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.
Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів «Газмережі»:
- Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
- Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
- Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
- Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
- Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
- Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua