Розвиток попри війну. Історії незламних брендів Харківщини

7186

У Державному біотехнологічному університеті відбулася онлайн-зустріч, присвячена Міжнародному дню маркетингу. Вона зібрала майже 100 учасників: студентів Державного біотехнологічного університету, колег і студентів із Хмельницького кооперативного торговельного-економічного інституту, Сумського національного аграрного університету, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

Зустріч була присвячена реалізації соціального проєкту Центру маркетингових досліджень та ініціатив Державного біотехнологічного університету «Історії успішних брендів Харківщини».

Історіями незламності поділились стейкхолдери Державного біотехнологічного університету, що забезпечують продовольчу безпеку в Україні. Зокрема, виконавчий директор мережі супермаркетів «КЛАСС» Сергій Макєєв розповів про щоденні будні незламного бренду Харківщини та соціальну складову бізнесу в умовах війни. Історією компанії ТОВ «ТЕРРА» (виробник харчових продуктів), її принципами та стратегію розвитку, навіть попри війну, поділились засновник і комерційний директор Олександр Ясинський, а також «обличчя бренду ТЕРРА» та головна маркетологиня Інна Панченко

Серед спікерів заходу також були дизайн-експертка Ольга Жирова (розробник бренду "Франсильванія" і не тільки), асистент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Олексій Макєєв (учасник запуску системи лояльності та управління клієнтським досвідом DAILY CARD).

Також стейкхолдери нагородили цінними призами кращих студентів спеціальності "Маркетинг" та переможців вікторини.