Для того, щоб оплачувати лише спожиті кубометри газу, мешканцям Харкова та області, які мають лічильники, необхідно передавати показники споживання щомісяця з 1 по 5 число. Причому це стосується і людей, які виїхали чи не користуються газом.
У Харківській філії "Газмережі" національного оператора ТОВ «Газорозподільні мережі України» нагадали про способи передачі показників приладів обліку.
Зокрема, показники можна передавати через:
• телефони контакт-центру: 066 300 28 88 (Vodafone); 098 300 28 88 (Kyivstar);093 300 28 88 (Lifecell);
• SMS-повідомленням на номер 4647;
• особистий кабінет my.gas.ua;
• Чат-боти GASUA у Viber та Telegram;
2) Центри обслуговування клієнтів:
Мереф‘янський центр обслуговування
(057) 748 49 22 (для дзвінків)
(067) 654 64 77 (вайбер, смс)
Дергачівський центр обслуговування
(097) 054 65 85 (для дзвінків, вайбер, смс)
Зміївський центр обслуговування
(067) 673 32 67 (для дзвінків, вайбер, смс)
Красноградський центр обслуговування
(067) 503 07 47 (для дзвінків, вайбер, телеграм, смс)
(067) 571 38 46 (для дзвінків, смс)
Куп‘янський центр обслуговування
(067) 551 26 07 (для дзвінків, вайбер, смс)
(067) 551 26 92 (для дзвінків, вайбер, смс)
Чугуївський центр обслуговування
(098) 712 69 57 (для дзвінків, вайбер, смс)
Дзвінки центрами обслуговування приймаються у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п'ятницю - з 8:00 до 15:45.
Зокрема, показники за липень необхідно передати з 1 по 5 серпня.
Передаючи показання на Viber, Telegram, потрібно вказати номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 131..), показання лічильника, ПІБ власника житла, адресу та прикріпити фото лічильника.
Нагадаємо, з 1 липня послуги з забезпечення стабільної і безаварійної доставки газу споживачам і обслуговування газових мереж надаються національним оператором ТОВ «Газорозподільні мережі України», в особі Харківської філії Газмереж.
Нові банківські реквізити для оплати послуг за розподіл газу будуть вказані у рахунках за розподіл газу, які у липні отримають споживачі Харківщини.
Особові рахунки клієнтів та контакти для отримання споживачами необхідної інформації у центрах обслуговування залишаються без змін (особові рахунки та контакти, які були до цього в АТ "Харківгаз").