Для того, щоб оплачувати лише спожиті кубометри газу, харків'янам, які мають лічильники, необхідно передавати показники споживання щомісяця з 1 по 5 число. Причому це стосується і мешканців Харкова, які виїхали чи не користуються газом.
У Харківській філії "Газмережі" національного оператора ТОВ «Газорозподільні мережі України» нагадали про способи передачі показників приладів обліку.
Зокрема, показники треба передавати через:
• телефони контакт-центру: 066 300 28 88 (Vodafone);098 300 28 88 (Kyivstar);093 300 28 88 (Lifecell)
• особистий кабінет my.gas.ua;
• Чат-боти GASUA у Viber та Telegram;
2) Центри обслуговування клієнтів:
- Мереф‘янський центр обслуговування
(057) 748 49 22 (для дзвінків)
(067) 654 64 77 (вайбер, смс)
- Дергачівський центр обслуговування
(097) 054 65 85 (для дзвінків, вайбер, смс)
- Зміївський центр обслуговування
(067) 673 32 67 (для дзвінків, вайбер, смс)
- Красноградський центр обслуговування
(067) 503 07 47 (для дзвінків, вайбер, телеграм, смс)
(067) 571 38 46 (для дзвінків, смс)
- Куп‘янський центр обслуговування
(067) 551 26 07 (для дзвінків, вайбер, смс)
(067) 551 26 92 (для дзвінків, вайбер, смс)
- Чугуївський центр обслуговування
(098) 712 69 57 (для дзвінків, вайбер, смс)
Дзвінки центрами обслуговування приймаються у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п'ятницю - з 8:00 до 15:45.
Зокрема, показники за червень треба передати з 1 по 5 липня.
Передаючи показання на Viber, Telegram, WhatsApp, треба вказати номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 131..), показання лічильника, ПІБ власника житла, адресу та прикріпити фото лічильника.
Нагадаємо, з 1 липня послуги з забезпечення стабільної і безаварійної доставки газу споживачам і обслуговування газових мереж надаються національним оператором ТОВ «Газорозподільні мережі України», в особі Харківської філії Газмереж.
Нові банківські реквізити для оплати послуг за розподіл газу будуть вказані у рахунках за розподіл газу, які у липні отримають споживачі Харківщини.
Особові рахунки клієнтів та контакти для отримання споживачами необхідної інформації у центрах обслуговування залишаються без змін (особові рахунки та контакти, які були до цього у АТ "Харківгаз").