Харків'яни, які повертаються до міста і мають питання щодо оплати послуг водопостачання та водовідведення, можуть звернутися до абонентного відділу свого району. Отримати консультацію можна телефоном або особисто у відділі. Час роботи - з 8:00 до 17:00, крім суботи та неділі. Обідня перерва - з 12:00 до 12:45. Про це повідомили в прессслужбі КП "Харківводоканал" з посиланням на заступника директора Департаменту збуту по роботі з абонентами-фізичними особами комунального підприємства Сергія Рязанцева.
«Пред'явити потрібно паспорт і код. Якщо житло вам не належить - візьміть довіреність. Якщо не встигли переоформити рахунок - документ на володіння приміщенням. При собі потрібно мати довідку ВПО або підтвердження про перетин кордону від прикордонної служби. Коли є якісь інші документи, бажано також надати їх. Після цього наші співробітники зроблять перерахунок за надані послуги, починаючи з числа, коли абонент повернувся на місце проживання», - зазначив Сергій Рязанцев.
У «Харківводоканалі» нагадали, що раніше було ухвалене рішення щодо застосування з 24 лютого по 30 травня 2022 року пільг для споживачів, і всі нарахування за цей період не підлягають сплаті.
Нагадаємо, чому жителям харківських будинків з централізованим водопостачанням від КП «Харківводоканал» з червня 2022 року щомісяця нараховують майже 65 грн, навіть якщо на квартирному лічильнику нуль "кубів". Чому треба щомісяця платити абонплату і за обслуговування внутрішньобудинкових мереж - тут.
Підписуйтесь на наш Телеграм-канал: https://t.me/gx_net_ua
Галина Половик