Зокрема, пропонується обмежити швидкість руху по місту до 30 км / год, встановити розділові бар'єри, замінити звичайні перехрестя на круговий рух і впровадити так звані алкозамки.
Автором ідеї виступило Міністерство інфраструктури. За словами глави відомства Андрія Пивоварського, нововведення дозволять скоротити кількість жертв у ДТП.
«Дана концепція використовується в Швеції вже 18 років, і з її допомогою кількість жертв на дорогах скоротилася в два рази», - говорить Андрій Пивоварський.
Ідея Міністерства інфраструктури вже сприймається неоднозначно: експерти кажуть, що обмеження швидкості роздраконять водіїв, а решта новацій потребує великих витрат.
«Краще б дороги нормальні зробили, а потім обмеження вигадували, - обурюється Владислав. - У нас іноді нормальної розмітки немає. І покриття залишає бажати кращого».
«Щоб зменшити смертність на дорогах, потрібно ввести штрафи для пішоходів, які переходять дорогу у недозволеному місці, - каже Павло. - Якщо карати за неправильний перехід, то і кількість загиблих знизиться».
«І справді, чому тільки для водіїв обмеження вводяться? Пішоходи і далі ігноруватимуть зебру? - дивується Вадим. - Та й потім, як чиновники представляють реалізацію такого документа? Адже все місто стане у суцільний пробці».
У спільноті автолюбителів в соціальній мережі провели опитування щодо новацій Міністерства інфраструктури. Ідею чиновників підтримують лише 65 людей. Ще 322 опитаних виступили проти. І 103 респондента підтримують все, крім обмеження швидкості.