У боротьбі за голос виборця всі засоби хороші. Не дивлячись на новий закон про вибори, який повинен був виключити грічкосійство, кандидати в слуги народу не соромляться застосовувати найнесподіваніші методи підкупу та агітації.
Поки молоді да завзяті політсили завалюють під'їзди газетами «імені кандидата» і передборчо-агітаційною макулатурою, у політичних мастодонтів в хід йдуть овочі, ліки, хліб та видовища.
Підкуп повітряними кульками - креатив від "Нашого краю".
Агітмобіль високого рівня "Гагарін".
Шлях до серця виборця лежить через шлунок. Жителям П'ятихаток перепало овочів від "Вiдродження".
Президентська політсила «Солідарність» вирішила випендритися - безкоштовні ліки і гарячий чай.
У Пісочині кандидати піаряться по-старому.
Деякі приходять не просто поговорити, але й несуть у маси культуру.
А хтось укомплектував агітбригади навіть тваринами.
На уми виборців не соромляться впливати навіть за допомогою поки ще шанованих у місті нових поліцейських. Ось так, дешево і сердито.
Якби в місті провели конкурс на самий творчий підхід до агітації і найбільш масовий охоплення потенційних виборців, перше місце дісталося б кандидату в мери, який примудрився заспамити в вайберi пів-Харкова.
До слова, у столиці кандидати пішли ще далі. За розповідями киян, на деяких округах виборцям вручили пакети з прізвищем потенційного депутата. У пакеті виявився продовольчий набір з курки і пляшки горілки.
фото: соцмережі