Харківські політики відмовляються розщедрюватися (ФОТО)

3272
У місті триває боротьба за виборців.

До дня виборів часу залишається все менше, і тим активніше в Харкові проводиться виборча кампанія. На вулицях з кожним днем з'являється все більше агітаційних наметів, в яких роздають листівки, газети та іншу політичну рекламу.

Для багатьох харків'ян передвиборна кампанія є непоганим способом підзаробити.

Зокрема, агітаторам за Юрія Сапронова пропонують 200-300 грн. в день. До їхніх обов'язків входить роздача листівок і газет, участь у мітингах і соцопитуваннях. Робочий день агітатора починається з 12.00, а закінчується о 18.00.

У агітаторів «Об'єдання «Самопоміч» робочий день починається о 8-9 ранку. За 8 годин роботи представники політсили обіцяють 150 грн.

А ось кандидат у мери Харкова Анатолій Родзинський вирішив особливо не витрачатися на виборчу кампанію: представники його партії «Народний контроль» проводять передвиборну гонку на громадських засадах.

За даними експертів, цього року середній заробіток агітаторів у Харкові майже не відрізняється від того, що був рік тому під час парламентських виборів. Як відзначають фахівці, багато грошей на агітаційному фронті учасники виборів витрачати не стануть.

«Про те, хто скільки готовий витрачати, можна судити з наочної агітації. І поки помітно виділяються білборди «Відродження», Геннадія Кернеса і Юрія Сапронова», - говорить політолог Валерій Дудко.

На думку харківських політологів, зачепити народні душі політичною агітацією сьогодні дуже важко, оскільки люди просто зневірилися в політиках і не виявляють активності.

«Це ж стосується і явки на вибори - якщо на місцевих виборах проголосують 25-30% виборців, це буде добре», - розповів «ГХ» політолог Володимир Нікітін.

Також читайте: