Національна комісія регулювання зв'язку (НКРСІ) усунула протиріччя, яким нерідко користувалися мобільні оператори. Знеособленим передоплаченим видом зв'язку в Україні користується близько 95% стільникових абонентів. Коли один з них приходив в сервіс-центр мобільної компанії, щоб зареєструватися, його переконували перейти на контракт.
НКРЗІ заборонив мобільним компаніям відмовляти припейд-абонентам, якщо вони побажають зареєструватися в базі і при цьому залишитися на колишній формі обслуговування.
Тепер, після затвердження цього документа в Міністерстві юстиції стільникові компанії без згоди користувачів не зможуть змінювати тарифи, умови оплати та перелік послуг.
«Ми не заперечуємо проти таких змін і самі запропонували деякі з них в процесі громадського обговорення проекту. Анонімні абоненти нашої компанії вже давно мають можливість добровільної реєстрації. Ми вважаємо існуючу практику позитивною. Щоб зареєструватися, абоненту достатньо прийти в будь-який з операторських центрів обслуговування, надати свою сім-карту, паспорт, ідентифікаційний код і підписати заяву про те, що він хоче обслуговуватися персоніфіковано. Ця процедура безкоштовна для абонента, реєстрація абонента не є підставою для зміни йому тарифного плану або інших умов обслуговування. Тобто наша практика повністю відповідає всім без винятку регуляторним вимогам, як чинним так і оновленим», - розповіла представник прес-служби одного з мобільних операторів України Ольга Висоцька.
9 квітня НКРЗІ прийняла рішення, що картки мобільних операторів продаватимуть за паспортами.
Фото: antikor.com.ua