Територію, що знаходиться біля магазинів, кіосків чи офісів у Харкові, зобов'язані прибирати підприємці. Такі вимоги прописані у правилах благоустрою міста. Але цю вимогу виконують не всі бізнесмени, повідомила начальник відділу контролю за благоустроєм міста Наталія Миргород.
«25 січня був проведений рейд на проспекті Олександрівському. З'ясувалося, що частина власників якісно прибирають упродовж дня – посипають слизькі ділянки тротуарів сіллю або піском, збивають лід та роблять прохід до магазинів безпечним. Деякі власники укладають договори з комунальними та приватними службами. При цьому є ті, хто не знає своїх обов'язків та Правил благоустрою міста Харкова», - наголосила Наталія Миргород.
За її словами, за порушення правил благоустрою спочатку підприємцям вручається припис із вимогою прибрати територію протягом трьох днів. Про результати прибирання вони мають надіслати фотозвіт, після чого перевіряльники знову приходять із перевіркою.
«З більшістю суб'єктів господарювання розмова налагоджується - вони нас чують і виконують вимоги, але з деякими діалог неможливий через те, що на об'єкті торгівлі найчастіше присутній обслуговуючий персонал, менеджери, продавці, а вони не є відповідальними особами», - пояснила начальник відділу контролю над благоустроєм міста.
Відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за неприбрану територію загрожує штраф: для фізичних осіб – до 1360 грн., для юридичних – 1700 грн.
Довідка. Відповідно до правил благоустрою міста Харкова, територію, що прилягає до об'єкта підприємницької діяльності, має обслуговувати сам підприємець. Йдеться про повний комплекс робіт з благоустрою та утримання території, а також про збирання снігу, очищення льоду піщано-сольовою сумішшю або сольовим розчином вже з перших днів снігопаду.
Раніше "Город Х" писав, що у Харкові створили муніципальний телеграм-канал "ХАРКІВ/TRASH", в якому можна поскаржитися на неякісне прибирання міста.