У сучасних супермаркетах вже, мабуть, нікого не здивуєш плутаниною в цінниках.
Не секрет, що в багатьох торговельних точках продавці, виставляючи товар на прилавки, міняють цінники, де вказують вартість товару зі знижкою. При цьому мало хто звертає увагу, що нова ціна нібито «акційного» товару може бути такою ж, як стара.
Так, днями в одному з супермаркетів у центрі Харкова нова вартість йогурту зі знижкою виявилася такою ж точно, як і була раніше, хоча на ціннику вказана нібито «стара ціна».
А в іншому супермаркеті нова ціна і зовсім виявилася вище попередньої.
Втім, такі помилкові цінники бувають не тільки в продуктових магазинах.
«Одного разу купила доньці плаття. На стенді, де воно висіли, була вказана знижка в 30%, - розповідає Оксана. - Прийшли додому, відклеїли цінник і побачили, що під ним знаходився ще один цінник, де була вказана точно така ж ціна, за якою ми купили плаття. Дуже неприємно стало».
Грішать махінаціями з цінами та інші торгові точки.
«Випадково помітила, що шоколадка нібито зі знижки коштує дорожче, ніж раніше. Всього на кілька копійок, але, як кажуть, дрібниця, а неприємно», - говорить Марія.
Держінспекцію з контролю за цінами, яка раніше перевіряла вартість товарів у магазинах, своїм указом скасував Кабмін ще в минулому році. З того моменту функції моніторингу динаміки цін на споживчому ринку уряд поклав на Державну службу статистики.
Фото: соцмережі