Йдучи у відпустку, потрібно забути про саму відпустку. «Ти повинен завжди бути на зв'язку!» З таким правилом роботодавця знайом мало не кожен працівник. До такого висновку прийшли дослідники міжнародного кадрового порталу hh.ua
За статистикою, 9 з 10 співробітників повинні обов'язково залишатися на зв'язку з керівником навіть під час відпустки. При цьому кожен п'ятий працівник готовий до телефонних дзвінків з роботи, тільки якщо трапилося дійсно, щось важливе. І лише кожен десятий - дозволяє собі вимкнути мобільний телефон і повністю забути про роботу.
«У мене якщо відпустка, то це роботи в два рази більше. Причому дзвонять по всяку нісенітницю, то де флешка лежить, то виходь швидше з відпустки без тебе нічого не виходить, то допоможи зробити звіт», - говорить харків'янка Вікторія.
Згідно з результатами опитувань, найчастіше на зв'язку повинні залишатися юристи та працівники оптової торгівлі, а найменше - айтішники, медійники і медпрацівники.
«Спочатку керівництво навіть звільнити погрожувало, але тепер майже змирилося. Навіть сім'я звикла, що відпустка у нас - це означає відмовитися від усіх винаходів. Телефони, ноутбуки, планшети - все залишається вдома, а ми на природі», - розповідає програміст Єгор.
В цілому офісні працівники звикли до такого режиму і готові до дзвінка з роботи, навіть перебуваючи у відпустці.
Харків'яни впевнені, щоб бути в курсі подій на роботі, не обов'язково завжди сидіти на телефоні.
«Просто потрібно раз на два тижні зателефонувати знайомому з роботи і дізнатися, як він проводить вихідні. Якщо щось важливе, то людина сама розповість, що були запарки. Загалом, відразу двох зайців вб'єте: і про ситуацію на роботі дізнаєтеся, і людині зробите приємно», - розповідає Світлана.
Як розповідає юрист Олександра, деякі роботодавці із підписуванням заяви на відпустку свого співробітника намагаються тиснути на жалість, мовляв, без тебе ми не впораємося. Начальник в цей момент думає тільки про себе, тому вестися на таку лестощі не слід.