Незвичайний транспорт з'явиться у Харкові (фото)

1419
Містяни та гості незламного Харкова зможуть покататися вулицями міста на прикрашеному до свят трамваї.


Багато років поспіль GX з задоволенням спостерігали за новорічними та різдвяними сюрпризами від працівників електротранспорту. У 2022 році була би вже 14 річниця святкових подорожей ретротранспорту по Харкову. Але війна та ворожі обстріли внесли свої корективи: старенький МТВ-82, який зазвичай використовували для поїздок, знищили російські окупанти під час обстрілу Салтівського депо. На щастя, легендарна "Аннушка" вціліла, але її поки не використовуватимуть для екскурсій. 

Але свято має бути - Харків незламний, як і організатори святкових подорожей! Вони пообіцяли перетворити звичайний вагон на справжній святковий вертеп, де буде тепло, зручно та весело. До речі, святкові напої та костюми на ваш розсуд.

Нагадаємо, раніше свій старт мандрівники починали з Південного вокзалу за маршрутом Південний вокзал - Полтавський Шлях - Московський проспект - вул. Маршала Конєва - Південний вокзал. 

Цього року місто зустрічі залишилося незмінним - 31 грудня о 13:00 від Південного вокзалу. А ось маршрут наразі - це сюрприз: його навіть гіди дізнаються у день екскурсії. Вартість квитка на одну особу становитиме - 200 гривень. Довідки та реєстрація за телефонами: (050) 579-33-63, (096) 533-99-17.

Довідка. 

Електричний наземний транспорт у Харкові запустили понад сто років тому. Перша лінія проходила від Балашівського переїзду Петінською, Зміївською, Нетеченською вулицями, Подільським мостом, Подільським і Костюринським провулками до Павлівської площі.



До війни Харковом курсувало 12 маршрутів, які охоплювали всі райони міста.
Наразі Салтівське депо та деякі ділянки шляхів зруйновані ворожими обстрілами.



Трамвайні вагони МТВ-82 експлуатувалися на харківських маршрутах із 1953 по 1977 рік. Загалом Харків отримав 49 таких трамваїв. Однак, після завершення пасажирської експлуатації ці вагони не пішли з вулиць нашого міста. Завдяки міцній рамі, простому та надійному електрообладнанню вони стали ідеальною основою для виробництва трамвайної спецтехніки, причому частина цих спеціальних вагонів, вкрай необхідних у роботі електротранспорту (вантажні платформи, вагони технічної допомоги тощо), експлуатується і донині. А у 2006 році до 100-річчя трамвая було відновлено пасажирський екскурсійний ретро-вагон МТВ-82, який назвали "
Аннушка".

 

Також читайте: