Рівень замовних матеріалів («джинси») в друкованих виданнях у червні збільшився до 31% (19,3% у березні). При цьому значно знизилася кількість неналежним чином маркованої реклами - до 4,7% (12,6% у березні). Таку статистику вивів моніторинг дотримання професійних стандартів регіональними друкованими та онлайн-медіа.
Також замовними матеріалами стали не гидувати інтернет-сайти. У червні кількість опублікованих ними «джинсових» статей зросли до 7,7%, хоча ще в березні їх кількість не перевищувала 2,4%.
«Незважаючи на те, що виборча кампанія офіційно ще не почалася, вже можна констатувати збільшення матеріалів з ознаками політичної замовлення», - підкреслює експерт Юрій Хомайко.
Фото: mediasapiens