Хороший шкільний атестат не гарантує щасливе майбутні. Як розповідають психологи, далеко не всі двієчники після школи так і залишаються не при справах. Серед них - багато багатих і знаменитих людей.
«В історії існує не мало прикладів людей, які стали відомі на весь світ, але при цьому не відрізнялися хорошими знаннями в школі. Напевно, найвідоміший і найвидатніший двієчник - Альберт Ейнштейн. Самі батьки вважали його розумово недорозвиненим. Говорити Ейнштейн почав тільки в сім років. А Людвіг ван Бетховен до самої своєї смерті писав з помилками, а множення і ділення в математиці так і не зміг зрозуміти і освоїти», - зазначає «ГХ» психолог Ірина.
Розум - це поняття абстрактне, та досягнення у навчанні - не завжди самий об'єктивний спосіб виміряти його. Успіх випускника визначається в основному по тому, чого він добився поза межами навчального закладу, а школа - це не завжди реальна підготовка до того, що нас чекає у самостійному житті.
Як відзначають фахівці, найчастіше двієчник - лідер у своєму колі, який готовий повести за собою інших нестандартним шляхом в обхід шкільній системі. Серед трієчників найвищий відсоток нетривіально мислячих, творчих особистостей.
«Таким дітям просто нецікавий стандартний набір шкільних дисциплін. У школі нам кажуть, що «може бути тільки так, а не інакше», відбираючи у нас бажання думати нестандартно про способи вирішення тих чи інших питань. А якщо хтось із дітей і намагається йти «проти системи» йому починають спеціально занижувати оцінки, навіть якщо він правий, щоб зламати його творчий потенціал», - заявила «ГХ» психолог Ірина.
Багаті тому і багаті, що думають нестандартно. Їм ніхто не говорить, що цього не можна, а це буде саме так, а не інакше. Вони слухають, але роблять завжди по-своєму і внаслідок виграють.
При цьому, не варто забувати, що оцінки - це лише цифри на папері. І зовсім не означає, що отримання поганих оцінок в школі гарантує успіх у житті, як і суцільні п'ятірки в щоденнику - це ще не доказ, що ви «далеко підете».