За даними представників Світового банку, українські дороги є найнебезпечнішими в Європі. Такий висновок вони зробили, проаналізувавши здатності України у сфері управління безпекою дорожнього руху, - повідомили в прес-службі «Укравтодору». Іноземні експерти рекомендують забезпечити системний підхід до вирішення безпеки на українських дорогах і навіть створити профільне Національне агентство.
Тим часом, за оцінкою навігаційного сервісу Navizor.com, Харківщина замкнула п'ятірку аутсайдерів за якістю доріг. Рейтинг показників зносу дорожнього полотна склали автомобілісти з 25 регіонів України. На думку водіїв, у нашій області в критичному стані знаходиться 42% дорожнього покриття покриття.
«Підрахунки велися явно без урахування міських трас. Напевно, досліджували лише ті, які з'єднують населені пункти всередині області, а там дороги дійсно залишають бажати кращого. У напрямку Вовчанська, Куп'янська, Лозової - буквально яма на ямі, об'їжджати марно», - поділився з «ГХ» автолюбитель Олег.
До настання холодів влада обіцяла дещо виправити ситуацію. Зокрема, привести в порядок зруйновані 10-12 км траси Чугуїв-Мілове-Куп'янск (від села Леб'яже до кордону з Шевченківським районом). Зараз траса перекрита у зв'язку з ремонтом до 15 листопада. Вкладуться дорожники в строк, залежатиме від фінансування. До речі, на ремонт цієї частини траси з держбюджету обіцяли виділити 90 мільйонів гривень.
Крім усього в Харківській обладміністрації відзвітували: нещодавно завершили ремонт доріг комунальної власності. Витратили 12 млн гривень. За ці гроші робітники «зашили» 270 000 квадратних метрів ям, відремонтували близько 7 км бар'єрного огородження, встановили майже 3000 дорожніх знаків і нанесли 1200 км дорожньої розмітки.
Тим часом, на будівництво, реконструкцію, утримання та поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста Харкова було виділено 120 млн грн. На ці гроші упорядковують проспекти Московський, Маршала Жукова і Перемоги, а також вулиці Гіршмана, Трінклера, Динамівську, частково Клочківську та Героїв Праці. Четверта частина виділеної суми піде на реконструкцію внутрішньоквартальних доріг.
Ще один пункт «модернізації» міських доріг - поява на них нових поліцейських замість старих даішників. За статистикою, з моменту проведення рокіровки, на трасах мало що змінилося. В крайньому випадку, кількість ДТП залишилося на тому ж рівні (близько 770-800 аварій на місяць). Однак автолюбителі зізнаються: на дорогах стало більше п'яних.
«Тепер же ніхто не зупиняє і не перевіряє, за кермо часто сідають напідпитку. На минулих вихідних святкували день народження хрещениці в ресторані, природно пили, так звідти кожен другий поїхав додому за кермом», - ділиться харків'янин Валерій.
Підтвердило цей факт і власне джерело «ГХ» в Державтоінспекції.
«Якщо людина не потрапить в ДТП, ніхто навіть не дізнається, що він «під градусом», але ми це могли визначити. Я, наприклад, їду по дорозі і бачу товаришів, які дивно «петляють», явно з ним щось не те, два місяці тому зупинив би, не роздумуючи. А так - поїхала собі людина, може, збила кого, може, пронесло. Я хочу сказати, що водії перестали боятися. Шанси зіткнутися з поліцією дорівнюють нулю, а от створити аварійну ситуацію - дуже високі», - пояснив співрозмовник.