Чергове кулінарна НП сталася з покупцем магазину Сервіс Плюс на Олексіївці. Харків'янин стверджує, що купив звичайний плавлений сирок, а коли розгорнув його вдома - виявив, що частина сиру зіпсувалася.
Городяни відзначають: цей супермаркет частенько грішить продажем зіпсованого товару.
"Коли я оселилася в гуртожитку на першому курсі, в перший же день сусідка сказала: супермаркет Сервіс+ найближчий, але туди не ходи, там продають прострочені продукти. І розповіла про те, як купила прострочений шоколадний батончик. Так це було 6 років тому і досі таке", - коментує Анна.
"Ще дешево продали, це ж плавлений сир з цвіллю!" - жартує Сергій.
Експерти у сфері захисту прав споживачів кажуть, що цей випадок в місті не одиничний і радять обманутому покупцеві віднести сир назад в магазин. Якщо покупка підкріплена чеком, швидше за все, прострочений продукт приймуть, а гроші повернуть назад.
"А взагалі потрібно уважно дивитися на термін придатності і дату виготовлення, щоб не було таких сюрпризів", - говорить фахівець.
фото: соцмережі