Що знайшов харків'янин у плавленому сирку

3898
Залежаний продукт покрився пліснявою.

Чергове кулінарна НП сталася з покупцем магазину Сервіс Плюс на Олексіївці. Харків'янин стверджує, що купив звичайний плавлений сирок, а коли розгорнув його вдома - виявив, що частина сиру зіпсувалася.

Городяни відзначають: цей супермаркет частенько грішить продажем зіпсованого товару.

"Коли я оселилася в гуртожитку на першому курсі, в перший же день сусідка сказала: супермаркет Сервіс+ найближчий, але туди не ходи, там продають прострочені продукти. І розповіла про те, як купила прострочений шоколадний батончик. Так це було 6 років тому і досі таке", - коментує Анна.

"Ще дешево продали, це ж плавлений сир з цвіллю!" - жартує Сергій.

Експерти у сфері захисту прав споживачів кажуть, що цей випадок в місті не одиничний і радять обманутому покупцеві віднести сир назад в магазин. Якщо покупка підкріплена чеком, швидше за все, прострочений продукт приймуть, а гроші повернуть назад.

"А взагалі потрібно уважно дивитися на термін придатності і дату виготовлення, щоб не було таких сюрпризів", - говорить фахівець.

фото: соцмережі

Також читайте: