Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКУ), проведе позапланові виїзні перевірки 29 операторів газорозподільних мереж (обл- та міськгази), серед яких - компанії "Харківгаз" та "Харківміськгаз".
Рішення про проведення перевірок прийнято на підставі отримання скарг від споживачів, зокрема, на неврахування показників приладів обліку газу, - пояснили у консультаційному центрі для населення "ГазПравда".
У консультаційному центрі запевнили, що до них надходить багато звернень споживачів, у яких вони повідомляють, що "облгази ігнорують своєчасно передані домогосподарствами показники лічильників. Водночас споживачам виставляються інші показники – значно вищі, ніж вони фіксують у особистих кабінетах".
Незважаючи на обурення споживачів, облгази відмовляються коригувати показники лічильників, мотивуючи це тим, що ті несвоєчасно надали відповідну інформацію – тобто пізніше за 6 число календарного місяця, наступного за розрахунковим.
У такому разі експерти "ГазПравди" радять подавати претензію щодо завищених показань лічильників до облгазу, а також одразу скарги до НКРЕКУ. Адже часто газорозподільна компанія просто ігнорує звернення чи відмовляє споживачам. Зразки скарг та заяв можна знайти за посиланням.
Нагадаємо, тариф на транспортування газу в Харкові з 1 січня 2022 року зросли на 22,9% - з 42 до 52 коп. за кубометр (з ПДВ). Для мешканців області ГО "Харківгаз" - на 11%: з 2,15 до 2,39 грн. за кубометр (з ПДВ).