Львівський апеляційний господарський суд зобов'язав Харківська міська рада та «ПЛ «Лізинг» в рахунок погашення боргів передати польському підприємству «Приватні інвестиції» 57 тролейбусів і 10 трамваїв загальною вартістю 40,30 млн грн.
Про це йдеться в рішенні суду.
Однак як заявив директор Департаменту інфраструктури Сергій Дульфан, Харківська міськрада не є стороною конфлікту приватних фірм «ПЛ «Лізинг» та ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції», які судяться між собою.
За словами чиновника, фінансова компанія «Приватні інвестиції» взагалі не фігурувала в договорі лізингу і не має відношення до угоди 2006 року, коли Харківська міська рада та підвідомче йому підприємство КП «Міськелектротранс» уклали угоду з «ПЛ «Лізинг» на отримання послуги лізингу.
«Операція була узгоджена з Кабміном і укладена в правовому полі відповідно до закону про електричний транспорт. Держава брала участь в операції на основі співфінансування», - підкреслив Сергій Дульфан.
Всього за лізинговою програмою було поставлено 10 трамваїв і 90 тролейбусів. Їх вартість була оцінена в 120 млн грн.
За словами директора Департаменту інфраструктури, вже в 2007 році з'явилася постанова Кабміну, якою рекомендувалася, а в 2008 році - була потрібна покупка рухомого складу виключно вітчизняного виробництва для умов співфінансування.
«У будь-якому випадку ці постанови нас не стосувалися, тому що ми не купували рухомий склад. Ми всього лише придбали послугу лізингу. Але після 2006 року, коли від держави надійшов платіж близько 6 млн грн, коштів з Києва Харків більше не отримував», - підкреслив Сергій Дульфан.
Він також повідомив, що Харків виконав всі зобов'язання за договором. Більше того, місто оплатило свою частину виплати предмета лізингу, а також суму за лізингове обслуговування. Всі ці виплати стосувалися суб'єкта господарювання, який був стороною за договором - «ПЛ «Лізинг». Директор департаменту додав, що у міста немає жодних юридичних взаємовідносин з фірмою «Приватні інвестиції».