Графа оплати за газ зникла з єдиної «комунальної» квитанції Мегабанку. Оплачувати послугу газопостачання стало вкрай незручно.
«Я вже другий місяць не плачу за газ, бо в банках вимагають номер особового рахунку, який мені невідомий, а кудись бігати дізнаватися часу у мене немає. Більше того, скільки платити - теж невідомо, бо квитанцій від газівників я зроду не бачила, вони якось вибірково розсилають », - обурюється харків'янка Світлана Борисівна.
У Мегабанку пояснили: конфлікт спровокували самі газівники. Раніше між банком і Харьковгазсбитом був укладений договір, згідно з яким банк перераховував підприємству платежі населення, а підприємство оплачувало комісійні за переказ.
«Так працюють всі комунальні підприємства, які вказані в єдиної платіжної квитанції. Тобто, оплату банківської комісії зняли з людей, ці витрати взяли на себе підприємства. А з грудня 2015 газівники відмовилися платити комісійні і ми змушені були прибрати графу «газопостачання» з квитанції », - пояснили в Мегабанку.
У конфлікт вже втрутилася міська влада Харкова.
«Це, звичайно, взаємини між двома комерційними структурами - банком і організацією, що поставляє газ. Але оскільки ситуація торкнулася інтереси всіх городян, ми, як міська влада, все-таки змушені втрутитися. Люди в розгубленості, вони не розуміють, які у них є особові рахунки, які у них взаємини з «Харьковгазсбитом». До того ж це веде до додаткових фінансових витрат споживачів. Ми звернемося в усі органи, у тому числі в прокуратуру та СБУ, тому що ця ситуація веде до підриву життєзабезпечення міста Харкова. А правоохоронці, органи нагляду і т.д. нехай дають правову оцінку », - зазначив заступник міського голови Ігор Терехов.
Тим часом, земляки розмістили на сайті міської ради відповідну петицію з проханням повернути в розрахункову квитанцію Мегабанку з оплати комунальних послуг графу оплати за газ.
За два дні прохання набрало близько 200 голосів. Харків'яни сподіваються, що влада не буде чекати, поки під петицією накопичиться 5 000 підписів і вирішить проблему набагато раніше.