Effie Ukraine визнала маркетинг-команду AB InBev Efes Україна найкращою у категорії напоїв

2552

Маркетинг-команда AB InBev Efes Україна отримала найпрестижнішу щорічну нагороду в сфері маркетингових комунікацій в Україні Effie Ukraine та стала найкращою у категорії напоїв. Основна мета Effie Awards Ukraine – заохочувати ефективні проекти, професіоналів у сфері маркетингу, а також сприяти розвитку галузі.

«Команди дають найкращий результат, коли є по-справжньому велика мета, амбіції та надихаюча візія. Перш за все, важливо зберігати класну атмосферу всередині компанії та рухатися до спільних цілей. У своїй команді я ціную такі якості: вміння генерувати ідеї та завжди бачити можливості, сильно мріяти,  позитивно мислити, аналізувати та швидко приймати рішення, вміти адаптуватися, вміти підтримати та мотивувати себе та колег у складній ситуації. Я дуже пишаюся своєю командою, продуктами та нашими спільними проектами», – зазначає маркетинг директор AB InBev Efes Україна Анна Руденко.

А проектів дійсно було чимало. Зокрема, у 2021 році AB InBev Efes Україна порадувала споживачів різноманітними новинками. Влітку компанія запустила новинку сезону – квас «Село і люди» зі смаком смородини та м’яти та сидр «Де Сад» з соком ожини, який з моменту виходу отримав прихильність та позитивні відгуки багатьох споживачів.

AB InBev Efes Україна порадувала і безалкогольною новинкою, запустивши безалкогольне пшеничне пиво «Біле 0 Alco», а також міцне класичне світле пиво – «Чернігівське Титан» і "Чернігівське Титан Нефільтроване".

Крім цього, у 2021 році команда маркетингу брала учать у масштабних подіях та впроваджувала важливі активності. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу.

У серпні бренд «Чернігівське» виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки,  та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності.  Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі щирих слів від українців, що надихають любити свою країну.

А команда бренду Corona розробила Corona Guide, щоб надихнути українців проводити більше часу поза приміщеннями, подорожувати та насолоджуватись життям. У ньому зібрані красиві місця в Україні, де від бренду Corona створені яскраві локації для відпочинку.

AB InBev Efes Україна об’єднала фанатів футболу та створила для бренду BUD віртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома. Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Для учасників віртуального матчу було запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків.

Вперше напередодні новорічних свят компанія AB InBev Efes Україна випустила лімітований пивний адвент-календар. Це подарунковий набір, який складається з 12 пляшок найкращого бельгійського імпорту. Кожна пляшка ховається під спеціальним «віконцем». Кожне віконце – це зображення визначних місць Бельгії.