Цього року найбільший резонанс викликала лютнева аварія на проспекті Гагаріна, коли маршрутка зіткнулася з трамваєм.
Ще один гучний випадок стався 5 березня на вул. Жовтневої революції. Тут зійшов з рейок трамвай №27, і в результаті аварії постраждали чотири людини.
8 квітня не доїхав до місця призначення трамвай №26: вагон зійшов з рейок посеред Журавлівського моста, де простояв кілька годин, чекаючи допомоги ремонтників.
Останнім часом НП почастішали, і тепер трамваї сходять з рейок чи не кожен день. Черговий такий випадок стався сьогодні, 6 травня: зійшов з рейок трамвай на вулиці Шевченка в районі станції метро «Київська».
А днем раніше подібний інцидент стався на вулиці Плеханівській.
Інтернет-користувачі влучно охрестили пригоди за участю міського електротранспорту «трамвайним дрифтом», а в групах соцмереж з'явилися альбоми, де фіксуються подібні ДТП.
Тим часом багато харків'ян всерйоз стурбовані ситуацією, що склалася, і навіть побоюються їздити в міському транспорті.
Як зазначив заступник директора Департаменту транспорту Харківської міської ради Євген Федорчук, це пов'язано з зносом трамвайних колій та рухомим складом. За словами чиновника, середній вік харківських трамваїв - близько 30 років.
При цьому Євген Федорчук відзначив, що всі місця сходів трамваїв обов'язково фіксуються.
«На місце виїжджає комісія, і фахівці визначають, з чиєї вини сталася НП. Якщо в результаті несправності колійного господарства, то причина усувається. Якщо вплинула несправність трамвая, то вагон везуть на ремонт», - говорить Євген Федорчук.
Фото: соцмережі