Історію, від якої холоне кров, про поїздку в тролейбусі №45 розповів один з пасажирів.
«Їхав у тролейбусі по вул.Роганська, на зупинці Івана Каркача вийшов, щоб випустити людей, взявся за поручень і мене сильно вдарило струмом. Било 3-4 секунди, я став кричати, впав під тролейбус. Коли перестало бити струмом, люди мене підняли. Я відчував себе нормально, рука трохи заніміла і нудило », - розповідає чоловік.
За його словами, пасажири сказали водієві, що людину вдарило струмом, але той лише поцікавився, чи все в порядку. Зрозумівши, що пасажир живий-здоровий - закрив двері і поїхав далі по маршруту. Правда після інциденту на кожній зупинці відключав подачу напруги перед тим, як висадити пасажирів.
«Потрібно було записати номер тролейбуса і прізвище водія, подати скаргу і вимагати компенсацію», - коментує Артур.
Обізнані запевняють: водій повинен був відреагувати інакше.
«Тролейбус не заземлений, з трамваєм в цьому плані краще. До того ж напруга в мережі 600В і сила струму движка тролейбуса при розгоні досягає до 180А. Я думаю, це була витік струму зі допоміжних приладів - це і компресор, і опалення, і освітлення. Водій повинен був висадити пасажирів і їхати в депо. Це ж не жарти », - каже Віталій.
Чоловіка ледь не вбило струмом у громадському транспорті
3663
Їздити на тролейбусах стало небезпечно.
Також читайте:
- У Харкові змінили тролейбусний маршрут
- Тролейбусний маршрут у найбільш зруйнований район: харків’янин звернувся до мерії
- В Харькове объединили троллейбусные маршруты
- Запуск нового троллейбуса в Харькове: маршрут изменили, автобус не отменили
- В Харькове на линию выходит новый троллейбусный маршрут
- В Харькове увеличат количество троллейбусных маршрутов