«Чи можна зняти з обліку газової компанії маму, яка померла, не відвідуючи відділення філії?» - написала нам харків’янка Ірина.
Питання ми переадресували Харківській міській філії «Газмережі».
«Повідомити Харківську міську філію «Газмережі» про зміну кількості зареєстрованих осіб у домоволодінні можна як онлайн, надіславши документи на електронну пошту (client.khm@grmu.com.ua), так і офлайн. Якщо клієнт знаходиться у Харкові, він може подати документи до наших Центрів обслуговування клієнтів. Вони розташовані за адресами: Гімназійна набережна, 18А та пр. Архітектора Альошина, 5», - відповіли у пресслужбі компанії.
Перелік документів, які необхідно надати:
1) заява у довільній формі із повідомленням про зміну кількість прописаних осіб;
2) якщо не змінюється власник оселі, то до заяви додати тільки довідку про склад родини, яку можна отримати онлайн на сайті ЦНАПу і безпосередньо на прийомі в ЦНАП.
А як бути у разі, якщо в помешканні немає зареєстрованих мешканців? У компанії пояснили, що необхідно платити за послугу доставки. Якщо відсутній лічильник також доведеться платити за споживання газу — за нормою на одну людину.
«Якщо по об’єкту споживача будуть відсутні зареєстровані особи, та на об’єкт споживача не буде в установленому законодавством порядку припинено розподіл природного газу, об’єм спожитого природного газу нараховується, виходячи з розрахунку на одну особу. Якщо на об’єкті споживача зареєстрована одна особа, то розподіл природного газу в установленому законодавством порядку не припинявся у випадку її тимчасової відсутності, перерахунок об’єму розподіленого/поставленого природного газу, пов’язаний з її тимчасовою відсутністю, не здійснюється», - процитували у відомстві законодавчу норму відповідно до Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (зі змінами).
Марія Купрієнко