Помилка при оформленні платежу за розподіл газу: як діяти

2699

З 1 липня поточна оплата за розподіл газу здійснюється споживачами на рахунок оператора мереж – Харківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України». У випадку, коли при оформленні платежу були допущені помилки або неточності, сплачена сума не зарахується на особовий рахунок споживача. Про це повідомили у пресслужбі підприємства.

Як виправити ситуацію із помилками споживачам, чий особовий рахунок розпочинається із цифр 132…

Варіант 1. Кошти помилково перераховані споживачем на рахунок іншої організації: 

  1. 1. Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти. 
  2. 2. Додати до заяви: копію паспорта, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача. 
  3. 3. Передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково перераховано кошти.

Варіант 2. Кошти помилково сплатили на рахунок іншої філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»: 

  1. 1. Написати заяву на пошук оплачених коштів та зарахування їх на особовий рахунок споживача Харківської філії «Газмережі». 
  2. 2. Додати до заяви: копію паспорта, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату  
  3. 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів. 
  4. 4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.

Варіант 3. При оформленні платежу не вказані дані споживача або вказані з помилками (особовий рахунок, адреса): 

  1. 1. Написати заяву на зарахування оплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів. 
  2. 2. Додати копію платіжки, копію паспорта та ідентифікаційного коду. 
  3. 3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів. 
  4. 4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача. 

Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів «Газмережі»:

Читайте також: