У Кабміні з'явився бюджет-невидимка

2085
Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк, не докладаючи особливих зусиль, в черговий раз став героєм скандалу.


У червні глава уряду виступив у новому для політика амплуа - став телезіркою. Споглядати Арсенія Петровича можна в програмі «10 хвилин з прем'єр-міністром», яка виходить в ефір на кількох телеканалах.

Прем'єр, суворо поправивши окуляри, щотижня доповідає населенню України про реформи уряду, розповідає, що «низькі ціни на газ принесли українцям більше шкоди, ніж користі», і навіть безпосередньо в ефірі замінює дорогі кредити від МВФ більш дешевими. Залишилося навчитися заряджати воду.

Зрозуміло, різні ЗМІ зацікавило питання, за чий рахунок цього банкет. Іншими словами, за які кошти телеканали розміщують звернення до народу прем'єр-міністра.

Одне з українських засобів масової інформації навіть направило з цього приводу в секретаріат Кабміну інформаційний запит. Зокрема, ЗМІ цікавило, яка форма розміщення звернень (комерційний продукт, соціальна реклама та інше) зафіксована в угодах про щотижневої трансляції відеозвернень прем'єра. Також було поставлено питання, хто саме (який підрозділ, організація) укладав угоди з телеканалами на розміщення звернень. Крім цього, ЗМІ цікавила вартість розміщення цих звернень на кожному з каналів.

Відповідь вразив усіх. «За результатами обробки Вашого запиту від 22.06.2015, який надійшов до Кабінету Міністрів по електронній пошті, в рамках компетенції повідомляємо. Запитувана Вами інформація в Секретаріаті Кабінету Міністрів відсутня », - йшлося у відповіді на запит за підписом директора департаменту інформації та комунікацій з громадськістю секретаріату Кабміну.

Іншими словами, ніхто не має інформації про те, яким чином організовано розміщення телеканалами щотижневих звернень прем'єр-міністра. І тут виникає питання: яким чином Яценюк зібрався рятувати економіку, якщо в підконтрольному йому органі влади не можуть відповісти, звідки гроші.

Також читайте: