Тістечка і сумні дискусії. Як воюють за харків'ян (інфографіка)

2773
Комітет виборців України склав рейтинг найпоширеніших видів агітації на місцевих виборах.

Як з'ясувалося, найбільш популярними видами агітації стали розміщення матеріалів на білбордах і в ЗМІ. Менш поширене встановлення агітаційних наметів і проведення альтернативної форми агітації - проведення концертів, вистав і спортивних змагань. Ще один метод впливу на виборців - організація мітингів, демонстрацій і пікетів. Найрідше політики готові добиватися симпатій виборців за допомогою публічних дебатів і дискусій.

У харківській обласній організації КВУ розповіли «ГХ», які засоби агітації більше поважають місцеві політики.

«Наприклад, політична сила «Наш край» робить наголос на телебачення і білборди, «Самопоміч» - ТБ, радіо, Родзинський і Сапронов використовують ТБ, борди і в деякій мірі радіо. «Відродження» заклеїло весь громадський транспорт, крім того вони користуються альтернативними методами агітації - пішли у двори, проводять якісь дворові конкурси і роздають тістечка», - прокоментував «ГХ» голова правління Харківської обласної організації КВУ Михайло Камчатний.

За його словами, агітнамети активно використовує «Свобода», «Правий сектор», є вуличні точки агітації і у Родзинського.

«Єдиний, хто намагається проводити дискусії - це «Демократичний альянс». Правда, вони це роблять в парку ім. Шевченко і виглядає це дещо сумно. Такий формат агітації в Харкові не дуже популярний, оскільки у місті немає яскравих лідерів», - розповів Камчатний.

На думку харківських політологів, зачепити народні душі політичною агітацією сьогодні неймовірно важко, люди просто зневірилися. Агітпости безнадійно застаріли, реклама за допомогою агітаторів вимагає професійних піарників і купу часу, а гречкосійство стало настільки неефективним, що навіть програло адмінресурсу, який в реклами взагалі не потребує.

«Я вважаю, найбільший ефект зараз може принести телевізійна політична реклама в критичній оболонці по відношенню до чинної влади. У якійсь мірі можуть мати ефект листівки, але тільки з конкретного приводу і в якості заклику до дій. Наприклад, запрошення на мітинг», - розповів «ГХ» політолог Володимир Нікітін.

За його словами, харків'яни сьогодні не проявляють особливої політичної активності. Втім, така ж картина спостерігається на місцевих виборах в усьому цивілізованому світі.

«Це ж стосується і явки на вибори - якщо на місцевих виборах проголосують 25-30% виборців, це вважається добре. Що стосується Харкова, жодних новацій під час виборів я не чекаю. Думаю, люди будуть вести себе тихо, а потім прийдуть і проголосують як завжди», - резюмував політолог.

Також читайте: