Харківським автовласникам додадуть головного болю

3222
Щорічний техогляд знову стане обов'язковим.


Ідею повернути обов'язковий техогляд автомобілів озвучили в Міністерстві фінансів. На думку фахівців, сплата транспортного податку буде додатковим джерелом наповнення Держбюджету.

В Україні проходження обов'язкового ТО скасували в 2011 році. Причиною послужило тотальне хабарництво і формальність проходження його в органах ДАІ. Тоді ж техогляд замінили необов'язковим техконтролем, проведення якого доручили комерційним СТО. А контролювати проходження техконтролю доручили страховим компаніям.

Якщо тепер цю норму відродять, то повернуться і корупційні схеми, які добре пам'ятає кожен український автовласник, упевнений глава Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

За його словами, є великі шанси на повернення процедури проходження обов'язкового ТО, адже Україна зобов'язалася це зробити при підписанні Угоди про асоціацію з ЄС. У країнах Євросоюзу з 1 січня 2015 року діє Директива ЄС про загальне техогляді. Тому український уряд зобов'язане ввести аналогічну норму на початку 2016- го або у 2017 році.

Планується, що процедуру перевірки технічного стану автомобілів здійснюватимуть спеціалізовані СТО.

Однак харків'янам не до душі ініціатива Мінфіну.

«Ви подивіться, скільки автомобілів у місті. Ніяких СТО не вистачить, щоб щорічно перевіряти всі машини, - каже Олексій. - Тобто все знову повернеться на круги своя, і знову будуть проходити ТО за хабарі».

«А я радий, що повернуть обов'язковий техогляд, - розповідає Андрій. - Принаймні, сподіваюся, що на дорогах зменшиться кількість металобрухту. Я хочу бути впевнений, що у автомобіля, який їде разом зі мною по одній трасі, справна гальмівна система, і по дорозі колесо не відвалиться».

«Якщо хтось думає, що повернення обов'язкового ТО посприяє зникненню іржавих корит, він дуже помиляється, - впевнений Євген. - Якби у людей вистачало грошей раз на три роки міняти авто на нове, то і техогляд був би не потрібен. Коли у нас буде рівень життя, як в ЄС, тоді можна вводити такі норми. Інакше це тільки додаткова зашморг на шию громадян. Та й знову ж - на дорогах п'яний неАдекват на новому «Лексусі» набагато небезпечніше пенсіонера на стародавніх «Жигулях».

Також читайте: