Харків'янам доведеться ходити пішки

2057
Місто можуть залишити без електротранспорту.


Над міським електротранспортом знову згущаються хмари. Так, КП «Міськелектротранс» має передати ТОВ «Фінансова компанія« Приватні інвестиції »57 тролейбусів і 10 трамваїв. Про це йдеться в постанові Вищого господарського суду.

Нещасливі трамваї і тролейбуси з'явилися в Харкові ще в 2006 році. Тоді на їх купівлю фірма «ПЛ« Лізинг »взяла кредит в« Кредобанку », який пізніше переуступив право вимоги боргу фірмі« Приватні інвестиції ». А всі куплені машини надійшли в розпорядження КП «Міськелектротранс», хоча фактично їх власником було ПП «ПЛ« Лізинг ».

Пізніше Львівський апеляційний господарський суд зобов'язав Харківська міська рада та «ПЛ« Лізинг »передати підприємству« Приватні інвестиції »нещасливий транспорт загальною вартістю 40,30 млн грн. в рахунок погашення боргів.

Однак тоді в мерії назвали таке рішення незаконним. За словами директора Департаменту інфраструктури Сергія Дульфана, Харківська міськрада не є стороною конфлікту приватних фірм, якими є «ПЛ« Лізинг »та ТОВ« Фінансова компанія «Приватні інвестиції», які судяться між собою.

«Операція була узгоджена з Кабміном і укладена в правовому полі відповідно до закону про електричному транспорті. Держава брала участь в угоді на основі співфінансування», - підкреслив Сергій Дульфан.

Також, як заявив Сергій Дульфан, мерія оплатила частину машин на суму 52,3 млн грн., Тому стала їх власником.

Однак, як встановив суд, згідно з договором міськрада міг стати власником цих тролейбусів і трамваїв тільки після сплати залишкової вартості і всіх лізингових платежів - 120,25 млн грн. Суд також не взяв до уваги той факт, що КП «Міськелектротранс» - банкрут, і суперечка щодо цих машин має вирішуватися в рамках розгляду справи про банкрутство. Як зазначив суд, зазначені тролейбуси і трамваї були включені до ліквідаційної маси підприємства вже після прийняття Господарським судом першої інстанції рішення про відкриття ліквідаційної процедури.

Також читайте: