Акції в супермаркетах. Правда чи вигадка (ФОТО)

4355
Покупці нерідко стають жертвами обману у великих магазинах.


«Не обдуриш - не продаси» - говорить відоме прислів'я. Схоже, її все частіше беруть на озброєння власники великих торговельних мереж.

Багато супермаркетів люблять заманювати клієнтів за допомогою акцій. Дуже часто в магазинах продавці, готуючи товари зі знижками, міняють на них цінники, де вказують вартість подорожче, а потім пропонують продукцію нібито зі знижкою.

Іноді товари виставляють зі знижками. Однак ціна виявляється знижена буквально на кілька копійок.

Слово «акція» завжди приваблювало покупців. Проте мало хто звертає увагу, що нова ціна нібито «акційного» товару може бути істотно вища за стару.

Раніше вартість товарів у магазинах моніторила Держінспекція з контролю за цінами. Однак 10 вересня 2014 року цю службу ліквідував своїм указом Кабінет Міністрів України. Функції моніторингу динаміки на споживчому ринку уряд поклав на Державну службу статистики.

Фото: соцмережі

Також читайте: