Разом з Харківським авіазаводом концерну оборонної промисловості передали і київський авіаремонтний «Завод 410 ЦА» цивільної авіації. Про це йдеться в постанові №393 від 15 червня, опублікованому на сайті уряду.
Як пояснили експерти, для Харківського авіазаводу, над яким висить дамоклів меч з боргів, це велика удача. Тепер підприємство зможе почати життя з чистого аркуша.
«Зараз ХАЗ існує фактично в режимі банкрутства, борги не дають йому нормально працювати, замовлень не вистачає. Там тільки за зарплатою величезні борги. Зараз в Харкові сумарний борг по зарплаті на різних підприємствах становить 150 млн грн, так 50 млн - це лише борги працівникам ХАЗу. Тепер всі борги спишуть підприємству за рахунок держави», - розповіли «ГХ» в Харківській облдержадміністрації.
За словами співрозмовника, раніше авіазавод перебував у віданні некомерційного Міністерства економіки, якому по суті було все одно, що відбувається з підприємством. Тепер у нього з'явився реальний господар - передбачається, що «Укроборонпром» займатиметься пошуком замовників для ХАЗу.
На думку фахівців, процедура передачі ХАЗу оборонному концерну триватиме, у кращому випадку, до кінця року. До того, як будуть погашені всі борги, «Укроборонпром» не може прийняти авіазавод на свій баланс.
Своє джерело на авіазаводі зізналося «ГХ»: для рядових співробітників такі пертурбації - новина хороша, а от керівництво заводу стануть більш жорстко контролювати, що їх навряд чи обрадує.